Se upp för...

Japp nu är det bäst för er att ni ser upp för mig på gatorna. Har för en liten stund sedan klivit innanför dörren efter att ha övningskört för förta gången på väldigt väldigt länge! Var helt säker på att det skulle bli en katastrof körning. Ok visst det gick inte felfritt heller men långt långt ifrån så illa som jag trott. Jag är väl inte någon rallyförare heller men va fasiken jag lyckades till o med backa upp för en backe! Den du!! För er som inte känner mig så bra så kan jag tala om att backar är min värsta mardröm som ger mig ångest av bara tanken på dem. Så att ha backat upp för en kändes som ett ENORMT kliv.




Nu ska jag bara se till så körskolan ser till att fixa mina körtider då de råkat lägga min lapp i deras privata väska bland räkningar etc etc... Önskade tider för körning med skolan redan nästa vecka men det kan jag nog glömma med tanke på misstaget som skett. Nåväl det kommer väl förhoppningsvis ett papper med inbokade tider i nästa vecka.


Teorin då... Ja den går det nog ganska så bra med om jag får säga det själv. Har mer eller mindre läst igenom teoriboken redan. Tror det var en 5-10 sidor kvar om jag inte mins fel. Har hittat lite sidor på nätet där man kan testa sina kunskaper heeeelt gratis. Bland annat på  körkortonline som jag tyckte var en super sida för att se vart man står och vad man behöver läsa på lite mer om.

Veronica


Kommentarer
Postat av: Jessica

sätter på sig reflexvästen Ser du mig nu?

2008-06-23 @ 08:45:48
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se/
Postat av: Jessica

Haha, du är ju fan helt galen :) Me like!!

2008-06-23 @ 09:02:27
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0