När det är tomt

Hittade inget annat i kylen förutom ett paket mjölk, en del lök och andra oätbara saker. Vi behöver verkligen prioritera att åka och handla idag! Men när både jag och Robert prioriterar jobbet blir det ju tyvärr tomt i kylskåpet fort.

Så det fick bli pepparkakor och fetaost, hur bra är det egentligen?

  

Behöver jag ens säga att jag skäms över mig själv? Jag är hungrig som ett as och äter pepparkakor och fetaost i brist på annat. Ja inte blir det någe beach 2008 av det här inte!

Veronica


Kommentarer
Postat av: Nadja

Haha det ekar hos oss med! men mamma var snäll och handlade lite åt oss idag så nu överlever vi en dag till! :D

2008-06-25 @ 21:00:14
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Jessica

Men var fick du tag på den bilden på mig? Jag trodde jag hade förstört alla tjockis-bilderna...

2008-06-26 @ 11:28:28
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0