Helgen

Har haft en jätte skön helg. Har lyckats få med mig Robert till Sundbyholm redan två gånger i år vilket gläder mig. Dock är han lite lätt röd på bröst och axlar då han har extremt lätt för att bränna sig där. Men är verkligen SÅ glad över att han följde med då han vet hur mycket det betyder för min del. Träffade på Noak och Nadja den ena dagen en snabbis innan de skulle fara in till stan på studentfirande, de andra dagarna låg vi själva och pratade strunt.


I lördags hade vi grillkväll med svärföräldrarna och Roberts lillasyster. Vart årets första färskpotatis (rostad i ugnen) som vart succé hos alla. Till det vart det köttfärsbiffar, karré, innanlårs filé, sallad, oliver, tzatziki och en annan kall sås.


Har även hunnit köpa en massa blommor till balkongen så den livas upp lite. En liten kruka på bordet med lite murgröna och sen skall jag bara hitta lite grus och fixa den stora blomlådan med ett fint arrangemang blommor.






Veronica

Kommentarer
Postat av: Mickis

Hahahaha blomman på bild nr2 va en sån jag köpte o trode att den va i palst =) Som då visade sig vara riktig o dog =(

2008-06-09 @ 19:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0