Snart sängdags

Efter en sväng till mataffären, lite övningskörning och matlagning har jag parkerat min röv framför datorn. Robert ligger i soffan och slappar till Gordon Ramsay som gapar och skriker på kockar vilket han verkar finna rogivande då det förekommer viss navelpillning mellan varven.


Själv tänkte jag kika runt lite och berätta om mitt i-lands problem. Då vi åker iväg nästa söndag så hade jag bestämt mig för att inte köpa en massa saker här hemma då det kostar typ hälften där nere. Och vad gör jag då? Jo efter jobbet får jag för mig att smita ner på stan och dra en runda. Hittar då givetvis MASSA kläder som är så där super söta och som skriker "kööööööp miiiig" lite förföriskt. Hittade givetvis den där pennkjolen i svart som jag länge länge suktat efter på H&M som de tidigare sagt inte skulle komma in igen. Hittade också en super söt grå/blå klänning på Axelssons. Den skulle göra sig så himla bra med en vit eller svart t-shirt med motsvarande färg på leggings med ett par snygga skor.




Så hur gör djur? Ok jag erkänner jag är ångestfylld som attan just nu men det går nog över om en stund.


Jo en sak till innan jag kryper ner för att orka upp och övningsköra i morgon bitti kl 06.30. Ja du läste rätt! Jag skall pina mig upp och köra i morgon bitti. Lär väl se ut som en nyknullad gnu eller nått. Nu tappade jag lite fokus här jag skulle ju berätta om ett roligt sms jag fick av Hanna. Det stod så här:


"Sex is good, sex is fine. Doggy style or 69. Just for fun or getting paid, everyone loves getting laid, I am horny i'm from sweden, I like to do it hela tiden ;)..."


Jag brukar normalt sett inte gilla kedje sms men detta fick mig verkligen att skratta. Kan ju dock bero på personen som skickade det också. =)

Veronica


Kommentarer
Postat av: Nadja

Åh vilken snygg klänning! Ge mig!! =)

2008-07-11 @ 08:33:40
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Emelinda's blogg

Kanonläcker :)

2008-08-05 @ 07:05:05
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0