Lilla svarta + Scorett outlet i Vingåker!

Pratade lite igår med en av våra konsulter från Stockholm angående en klänning jag hittat på Debenhams. Och rar som tjejen är så skulle hon ner på stan i morgon och diskutera pension och där efter tröstshoppa lite. Så hon lovade mig att smita in på Debenhams och kika efter den lilla svarta som även hon tyckte var urläcker på bild.


 


Så nu hoppas jag att den finns i butiken i Stockholm och är liga snygg i verkligheten som på deras hemsida!


En annan kollega var inne på kontoret idag trotts att hon har semester. Hon berättade att hon varit i Vingåker här om dagen med familjen och vart glatt överraskad då man öppnat en Scorett outlet där. När jag, Camilla, Nadja och Sang åkte till Lidköping för att möta våra konsulter på Guide för några veckor sedan så var det en just en sådan butik intill kontoret. Gissa vart vi tjejer gömde oss innan hemfärd?! Hittade ett par replay skor som jag så bittert ångrar att jag inte köpte då. Men har jag lite tur så lyckas jag flörta till mig en Vingåkers/Katrineholms resa i helgen. Kanske lyckas man hitta ett par snygga jeans också när man ändå är i farten menar jag!

Veronica


Kommentarer
Postat av: Mickis

Åhhh ring mig i sånt fall, syster vill också ha =) blink blink

2008-07-02 @ 22:13:35
Postat av: CityGirl

Riktigt läcker klänning.

2008-07-03 @ 08:12:01
URL: http://citygirl.nu
Postat av: jen

De fanns många snygga replay skor där :) Hoppas att du får åka dit snart.

2008-07-03 @ 11:53:35
URL: http://jenfager.blogg.se/
Postat av: jen

Jag håller tummarna att ni åker. Själv får jag nog hålla i plånboken ett tag nu :)

Visa här i bloggen sen, kanske missade jag något.

2008-07-03 @ 15:17:35
URL: http://jenfager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0