Eskilstunas "framsida" i stan

Sitter på balkongen och lyssnar till Kent. De spelar ett stenkast från vårat hem och så pass högt att vi hör dem skapligt från balkongen. Hela förmiddagen har vi hört hur de testat instrument och mikrofoner inför spelningen. Tyvärr var även Håkan Hellström med och spelade och det är verkligen inte någon artist jag uppskattar! O andra sidan är inte Kent heller ett band som jag älskar men de har ett par låtar som jag helt klart kan lyssna på om och om igen. För tillfället spelar de Kärleken Väntar. Väntar bara på att 400 Slag skall spelas då jag älskar basgången i den. Lite småmysigt att sitta på balkongen och mysa en lördags kväll medan solen går ner.




Veronica

Kommentarer
Postat av: Björn

Nått är ju fel med dig gumman, vi lyssnade på Håkan och njöt och sen när Kent drog igång så gick vi då ljudet var så kasst på deras spelning :D

2008-07-13 @ 18:16:55
URL: http://bjornwestergren.blogg.se/
Postat av: Tiina

Mysigt att sitta på balkongen o lyssna på Kent :)

2008-07-14 @ 21:50:49
URL: http://tiinak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0