Kul samtal!

Fick nyss ett lite roligt samtal av en av "mina" säljare. En person som många tycker är lite speciell och som tar lite plats. Vi hade talat med varandra tidigareangående en affär som var felaktig och stod färdig för produktion och man undrade hur man skulle bygga för att få det enligt våra önskemål. Vi redde ut det hela och la på luren och så var det inte så mycket mer än det.

Efter 10-15 min ringer han upp igen och säger "Nu har jag suttit och haft ångest i 10-15 min för att jag inte önskade dig ett fortsatt gott nytt år..." Snacka om att vara hur rågullig som helst och bara ringa tillbaka på måfå! Sen kom vi även in på en massa andra saker som kommer att hända på jobbet med bland annat konferens i Alicante, fortsatt arbete på företaget i och med att jag är anställd via bemanningsföretag idag, hur säljarna ser på mig etc etc. Så nu har säljaren i fråga fått för sig att han skall propsa på att jag skall få följa med till Alicante. Haha, ja vad skall man säga?!?


Nu är det nog dags att ta sig en titt i hemmet och försöka få lite ordning på tillvaron här!

Veronica


Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha, bara att börja packa :)

Har du kommit på ngn bra lösning på festfrågan?

*kram*

2008-01-09 @ 22:19:13
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se
Postat av: Björn

Ibland så behövs det så lite för att man ska bli glad, det var väldigt gulligt gjort av honom :)

Kolla din mail nu juuu :)

2008-01-10 @ 10:05:11
Postat av: Nohadra

svar: jaa, jag håller faktiskt med:D,
Hoppas du får en härlig fortsatt vecka!

2008-01-10 @ 15:24:25
URL: http://nohadras.blogg.se
Postat av: F R i D A

Jag måste hålla med dig. Satt och lyssnade otrdentligt på Seals album igår kväll. Låten Amazing måste handla om någon som tagit sig ur något svårt, t.ex. ett missbruk.

Hoppas allt är bra med dig annars. Jobbar på som vanligt? Kramen!

2008-01-11 @ 09:36:54
URL: http://lillafridas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0