Då var det onsdag igen.

Halva veckan har gått och jag känner fortfarande att jag vill ligga kvar i sängen på morgonen när jag vaknar. Sover helt fantastiskt bra de timmar jag sover. Men får en känsla av att inte ha fått sova de antal timmar jag behöver. Men det går nog över till helgen!


I går skulle jag åkt hem med bussen men då kommer min chef och ber mig stanna en stund till då han inte kunnat hitta avtal för att lösa provisionen för säljarna. Så för skjuts in till stan stannade jag kvar en stund till och tänkte att det skulle passa helt utmärkt trotts att jag kommer hem lite senare. Han prata lite smått om min framtid och fick ett intryck av att de har planer för en här i huset men att det inte riktigt står klart i vart man tänkt placera en.


Hemma hade jag tänkt att städa och försökt hinna med att gå ner i vårt hobbyrum och dra en sväng med slipen över hathyllan så man kan komma igång med att måla den. Fick "tyvärr" ett tråkigt samtal av min far och eg tidigare under dagen redan av min mor. En tråkig sak hade hänt min syster vilket gjorde att jag inte alls kunde prioritera att städa. Jag hoppas att du lilla lillasyster mår bättre idag! Låg och tänkte på dig hela kvällen igår!


Han med att jobba lite smått under kvällen men vill väl inte påstå att några mirakel skedde!


Idag skall jag försöka ta nya tag och städa lyan som blivit lite för bosatt av dammråttor och grus. Kansk,e kanske får jag ett sådan där ryck och går ner och slipar lite på hathyllan också men det återstår at se.


Nu blir det dags för frukostmackan för att försöka stilla magen lite!

Veronica


Kommentarer
Postat av: Nadja

Va kul att chefen sa så, hoppas han inte pratar BS som han verkar ha gjort med mig... tråkigt att höra att ngt hänt syster hoppas de inte e allt
för allvarligt!

2008-01-09 @ 10:17:30
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: Björn

Säger detsamma, hoppas det inte är allt för allvarligt med syster...hälsa henne, kram.

2008-01-09 @ 11:21:32
Postat av: Jessica

Hoppas syster din mår bättre snart. Kram

2008-01-09 @ 16:39:11
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0