Soppan är slut rörd

Nu har min soppa fått ett slut vilket känns skönt. Kommer bli kvar där jag är tills efter sommaren som det ser ut nu. På ett sätt är jag lättad men en annan sida av mig känner sig lite besvärad över att det skall behöva vara så himla komplicerat för folk att vara ärliga och raka på sak. Vem mår bättre av att få en massa förhoppningar av saker som de ändå är helt säkra på inte kommer att ske? Ibland är det så man får skämmas å andras vägar. Nåväl jag skall vara glad att jag har ett jobb att gå till, det är mer än många andra har.


Är även glad över att det hitintills gått så bra som det gjort för två andra som jag håller alla tummar och tår korsade för.


På den privata fronten är det dock lite av en soppa men det är en annan lång historia. Syster fyllde år igår vilket firades hemma hos henne. Så stort grattis på henne i efterskott här i bloggen. Blir lika förvånad varje år hon fyller, hon kommer nog alltid att vara den där lilla Mikaela i mina ögon avsett hur många år som går.

Veronica


Kommentarer
Postat av: Nadja

Ditt snack om soppa gör mig hungrig varje gång jag läser din blogg *skrattar* ;-) Nä men de är skönt att de löste sig på jobbet...nu kan man alltid hoppas på att de löser sig för mig med!

Och du...de löser sig där hemma med bara du tar tag i det ska du se *hålla tummarna*

2008-02-20 @ 14:16:15
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: Björn

Får mans äga grattis i så fall till fortsatt jobb? :)

Hälsa syster grattis i efterskott :)

Är en jävla soppa med allting just nu, sitter och letar ny lägenhet.

2008-02-20 @ 15:20:51
URL: http://bjornwestergren.blogg.se
Postat av: Per

Du kommer ALLTID ha transcomfolket kvar, oavsett var, hur och när du jobbar...

KRAM...

2008-02-20 @ 22:05:58
Postat av: Veronica

Per: Gulle dig vännen! Du får mig ju nästan till att vilja komma tillbaka. =) Saknar alla tokiga konversationer i mIRC'en om allt mellan himmel och jord. Ock nu kommer jag ju bli dissav av Nadja så nu är jag nästan helt alena på jobbet. *hänga läpp* Hur har du det själv? När tänker du gå och skaffa dig en blogg Per?

2008-02-21 @ 17:16:23
URL: http://justbe.blogg.se
Postat av: Per

Haha nej jag har haft en blogg... det får räcka för mig :D
Jag har inte tid att skriva, mitt liv är såå spännande så jag har fullt upp :D Du når mig på Facebook dock :D

Ja mircen är inte mircen utan OT-Veronica!!!

Kram och ha en underbar helg!

2008-02-21 @ 21:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0