Onsdag

Började skriva på hur resan till Tallin varit men började inse igår att det fick vara. Vart på tok för långt så jag gav upp den idén. Bilder han jag inte uppdatera igår då jag skrivit en ansökan till en tjänst här på jobbet. Så vi får se vad som händer och sker kring den biten. De jag haft lite problem med på jobbet och jag hade en diskussion angående att de inom 2-3 veckor kommer att få ta över orderändringar om jag ej får information om att min anställning kommer att bli förlängd här. Gissa om de fick skräck i ögonen... Jaja nu är alla väl informerade och sitter bara och väntar på att få veta om jag får gå eller om jag blir kvar.


Har börjat sakna sol och värme något enormt mycket. Man kan väl säga att pool avdelningen på hotellet i Tallin gav en mersmak för sommaren. Förstår inte folk som säger att de vill ha vinter  och än mindre dem som vill ha höst och vår när det i princip bara är regn och rusk. Det vore jäkligt skönt om det vart en riktig sommar i år utifall man inte skulle komma iväg utomlands i år heller.


Väntar med spänning på att få veta hur det kommer att gå för Robert som också sökt ett nytt jobb. Skall på intervju i morgon och är lite lätt nervös men vem är inte det när det nalkas utfrågningar och en ny tjänst som man vill ha?! Tror denna tjänst skulle passa honom utmärkt och att den också kommer att utveckla honom som så väl företaget. Så håller alla mina tummar på att det skall gå vägen.


På hemma fronten skulle vi behöva tvätta fönstren men vill inte påstå att det är särskilt lockande. Är du sugen får du mer än gärna komma över! Renoveringen får stå stilla ett tag så vi kan fokusera lite mer på oss vilket känns skönt.

Veronica


Kommentarer
Postat av: Nadja

Tycker ni gör rätt i som fokuserar på er själva ett tag, man får inte glömma bort varandra mitt i allt som pågår i de "vuxna" livet :D Så du sa till om att du kanske ska gå om ett par veckor, den blicken i deras ögon skulle jag velat se *asg* Jag mailade ju Joon innan och han hade inte hört ngt om förlängning än.. kommer väl sista veckan som vanigt :/

2008-02-06 @ 09:51:46
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: Björn

Ni gör helt rätt i att ta hand om varandra istället nu ett tag.

Kram.

2008-02-06 @ 10:57:41
URL: http://bjornwestergren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0