Måndag förmiddag

Då är man tillbaka på jobbet igen och försöker komma ikapp så gott man kan. Helgen var skön och relativt slapp. Hade mor min på besök och kikade på melodifestivalen och svullade tacos, smörgåstårta och kladdkaka med glass. Tro det eller ej men det gick i en hel del i denna kropp, dock såg jag ut som en smällfet ko och mådde nog så där lagom illa.


Söndagen spenderade vi i Västerås och var nog större delen av resan på cykel jakt. Har starkt börjat fundera på att bannlysa Biltema då de ALDRIG har deras cyklar till hands. Detta är 3:e om inte 4:e gången jag är där och försöker få tag på en cykel och de har "problem med leveranserna". Sist fick även veta att de inte alls fått in cykeln och skulle inte få det heller trotts att de gått ut med den i tidningen. Det kan man helt klart kalla falsk marknadsföring. Ja ä int bitter ja int!


Köpte mig dock ett nytt bäddsätt på IKEA och kompletterade med en tallrik som gått ut ur sortiment och hade en bart en kvar. Så vart tro det eller ej en billig sväng på IKEA. Slutade på ca 170:-.

image166


Veronica

Kommentarer
Postat av: Nadja

ja de vart en billig ikea resa :D vår slutade på ett x antal kr mer haha

2008-02-18 @ 10:06:28
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: Jessica

Jag har lyckats med något jag inte trodde var möjligt, jag har gått ut från IKEA utan att handla något alls... :)

2008-02-18 @ 10:32:47
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se
Postat av: Björn

Oj det måste vara nått slags rekord Vero! :)

2008-02-18 @ 11:06:10
URL: http://bjornwestergren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0