Hemma från jobbet!

Japp sitter hemma och fnular lite på allt och inget. Är super glad för att Nadja fått ett nytt jobb och man verkligen ser hur det lyser i hennes ögon av glädje! Nu hoppas jag bara nr två skall få sin plats och få ett svar.


Idag blir det till att åka hem till pappa och gratta hans sambo som fyller år idag. Är rätt trött i kroppen och skulle helst ligga kvar hemma i soffan och titta på en bra rulle. Men behöver nog sätta mig ner rätt snart och skriva ihop ett utbildnings material till en jobbarkompis tills i morgon. Skall ha en utbildning i hur man skapar upp projekt, KO, IO och individer. Spännande spännande! Kanske blir det en avlastning och större förståelse i mitt jobb men det återstår att se.


Har nämnt tidigare att jag köpt en cykel här om dagen. Kom hem och insåg att det var tomt med luft i bakdäcket... Hämtade en pump och pumpade allt jag kunde. Det hände inte ett skit med bakdäcket så fick för mig att pumpen vi hade inte fungerade någe bra. Bad Robert köpa hem en riktig cykelpump dagen där på och testade på nytt igen att pumpa upp backdäcket. Det var nog mer luft i mig än i det där jävla backdäcket innan jag gav upp. Ringde till butiken jag köpt cykeln ifrån och hörde hur de hanterar sådana ärenden. Slutade med att vi åkte till butiken och hade då fått info om att de skulle byta backdäcket om 2 dagar. Men tji fick jag för han som hade han om den avdelningen hade varit så gullig att han sprungit runt i butiken och hittat en precis lika dan cykel och ställt undan den till mig. Så nu har jag en ny lika dan pärla med luft i både fram och bakdäck.


Nehe nu blir det till att skriva lite utbildningsmaterial.

Veronica


Kommentarer
Postat av: Jessica

Bajsdag säger jag bara :(

2008-02-21 @ 19:45:43
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se
Postat av: Björn

Oj det var annan service än man är van med, men så är ju vi inom en annan branch oxå haha :)

Ha en underbar dag, kram.

Mår lite bättre idag förresten, whiskey igår gjorde susen för halsen :)

2008-02-22 @ 09:40:45
URL: http://bjornwestergren.blogg.se
Postat av: Nadja

Jag är oxå superlgad hihi :D

2008-02-22 @ 13:55:18
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: Nadja

Jag är oxå superlgad hihi :D

2008-02-22 @ 13:55:35
URL: http://sweetladysoul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0