Fredag

Idag har varit en minst sagt udda dag. Fick minst sagt nog idag av pressen och stressen på jobbet så efter en del peptalk från Nadja så gick jag in och pratade med min chef och sa att det fick vara bra nu. Det går inte att klara arbetet ensam om man skall hålla det flytande. Fick även ur mig lite annat som tynger mig så man skulle diskutera min förlängning och så skulle man se till att rekrytera en till person som skall hjälpa mig.


Fick även ett samtal från Nina som jag skall träffa på tisdag för en intervju. Får se hur det går men det visar sig. Dock kan jag känna mig lite kluven då jag inte vet vart något av dessa två jobb kommer att leda men jag har ju som sagt va lite tid att få fundera på vad som är bäst om det blir så att man blir erbjuden det andra jobbet och vad nu än nuvarande jobb kommer att erbjuda.


På hemma fronten är det lugnt. Började kvällen med lite mat från Spicy Hot och strax där efter intogs en bit kladdkaka med glass och nötter. Håller även på att tvätta 4 maskiner tvätt men insåg att alla torkrum var upptagna av mina kära grannar så om ca 15 minuter skall jag försöka hitta på en nödlösning på detta problem utan att hela vårt hem förvandlas till torkställning.


Mor min är på besök över helgen vilket känns skönt. Har varit lite "kivigt" mellan oss pga småsaker vilket vi dock redde ut igår. I kväll blir hon hos lillasyster men i morgon skall de komma över till oss. Antar att det blir Melodifestivalen men nått gott i magen. Ansiktsmasker finns kvar då det ej fanns tid sedan lillasyster var här förra helgen så det kan ju kanske vara nått att satsa på!?


Skulle även behöva en ny cykel och denna gången tänker jag inte lägga några större slantar på det i och med att mina blir snodda efter bara någon vecka. Hittade en billig på Biltema som jag tänkte satsa på. 1999:- vilket jag kan tycka är ett helt ok pris.

image165


♥ Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0