Bröllopskläningar från Garamaj

Köpte här om veckan tidningen BröllopsGuiden när vi var och handlade. Slog upp tidningen och han nog inte mer än bläddra 10 sidor då ett uppslag från Garamaj visas. Självklart blev jag helt såld i de klänningar jag såg så nu lär jag väl gå och tjata på stackars Robert att jag vill gifta mig och gud vet allt som snurrade genom mitt huvud när jag bläddrade genom tidningen.


Har ni vägarna förbi sidan kan ni ju spana in klänningarna nedan. Min första kärlek vart helt klart klänningen som heter Emilia. Några andra som också föll mig i smaken var Evirgo, Ebrusole, Britania och  Ebony. Detta är helt klart en mycket kvinnlig design på bröllopsklänningar!

Veronica


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ohh, jättefina klänningar vännen :)

Jag skulle inte passa lika bra som du i den klänningen, det vet både du och jag....men tack ;)

Jadu jag ville hålla det lite hemligt men det är inte det lättaste :P Tack för att du håller tummarna för mig, jag gör givetvis detsamma för dig :)

Kram på dig

2008-02-15 @ 22:43:27
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se
Postat av: Nadja

noak skulle halshugga mig om jag kom hem med en bröllops tidning!... haha

2008-02-16 @ 22:38:48
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: F R i D A

Nja, det är nog ingen höjdare eftersom det är ojämna veckor som jag jobbar. =/

2008-02-17 @ 20:44:55
URL: http://lillafridas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0