Helgen

I helgen skulle jag ha plockat upp granen men alla tankar flög iväg på andra måste göra.  Men har fått skinkan griljerad, tvätten tvättad, hemmet städat och de flesta julklapparna är köpta.


Mötte på min gamla körskolelärare eller ja egentligen bara halkbanelärare nere på stan i söndags. Som vanligt så ska man alltid jävlas lite extra med lilltösen och den där eviga frågan om jag har mitt körkort kvar ställs. Dock kul o träffa på honom och att han fortfarande kommer ihåg en. Antingen har man gjort ett gott intryck eller så har man gjort något så galet som gör att de kommer ihåg en!


Har även hunnit med och spela 3 vändor av spelet Från A-Ö. Spöade R med 2-1 så gissa om han var måttligt irriterad i söndags kväll! Han tyckte att jag fuskade på bland annat en "fråga" som var "Finns i Italien.." Då svarade jag bland annat italienare och det gör det väl?!? =)) Ett jäkligt kul sällskapsspel om ni frågar mig.




Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0