Vuxendagis

Idag har vi en sådan där "markera" dag på jobbet. Inte från min sida dock men ja hums. Jag hatar att klaga men det driver mig till vansinne detta barnsliga beteende! Denna gången är det väl inte så där jätte allvarligt men man märker så väl avsikten med det.


Det hela handlar om ett mail som gått ut till alla utom mig i den grupp det är tänkt att jag skall börja arbeta i. Inget är klart med papper men muntligt är det klart så till viss del kan jag förstå att jag inte fått mailet. Men samtidigt vet vederbörande mycket väl vad som är på gång att ske. Mailet innehåller en förfrågan om ett studiebesök till en av våra leverantörer. Och visst klarar jag mig utan det besöket även om jag tror att det kan vara lärorikt och intressant att se hur de arbetar.


Nu är bara frågan, ska man ifrågasätta detta eller skall man bara låtsas som det regnar? Förmodligen kommer jag bara låta det vara då jag är en feg liten skit ibland. Eller så lyckas jag hitta ett finurligt sätt att gå omkring detta och hitta en lösning.

Veronica


Kommentarer
Postat av: Emelinda

Stå på dig tjejen! Såklart du också borde fått mailet om det i stort sett är bestämt att du ska arbeta i den gruppen. Kramkram

2008-08-13 @ 15:25:16
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Emelinda

Äsch, inget vuxendagis. Bara vanligt folkvett ju ;)



Lite sliten idag, blev lite för mkt vin igår :P Annars är det fint. Blivit sambo o allt :D

2008-08-13 @ 16:09:08
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0