När man städar kan man hitta ALLT!

Vi har i ett par dagar hållit på här hemma och fixat med lägenheten. Närmare bestämt byggt en portal mellan hallen och vardagsrummet. Det har inneburit att vi har fått flytta runt på halva vårat hem och det har sett ut som ett bombnedslag. Så idag när Robert gjort klart det sista så passade jag på att damma av allt och plocka i ordning i alla skåpen. Hittade då ett fotoalbum som jag helt glömt bort att jag äger. Passade då på att rota igenom det och hittade såklart en del kul. Fastnade dock för detta kortet mest då det fick mig att skratta högt. Ber om ursäkt för den dåliga kvalitén men kamerorna var inte så bra på den här tiden och scannern min är inte heller av senaste modell!




Min lillasyster (Mikaela) är nog den som får mig att skratta mest. Världens gladaste unge med ett asgarv i JÄTTE gul stickad tröja i storlek för stor. Själv står jag för årets glugg! Detta kort är nog taget någon gång runt 1990 så här var man inte gammal.


Mikaela, kommer du ihåg att jag sa att du skulle få igen en vacker dag för det där kortet du lagt upp på FB när jag ser helt galen ut på renoveringsstegen....?! Behöver jag säga att jag sitter med ett STORT flin på läpparna just nu? Detta kallas ÄKTA syskonkärlek!

Veronica


Kommentarer
Postat av: Nadja

Hahaha så snygga ni är!

2008-08-16 @ 21:23:34
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Nadja

Nu har jag mailat christer men är lite osäker på hur webmailen fungerar så du kan väl dubbelkolla med christer om han fått det imorgon? annars får jag ringa honom kram på dig

2008-08-17 @ 15:48:49
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Elin

Hi hi guu vilket gulligt kort =) puss o kram

2008-08-18 @ 16:30:36
URL: http://ellee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0