Min morgon startade mindre bra idag!

Började med att jag gick upp 1 h för sent. Insåg det först när jag hoppat ur duschen fått ett sms av Nadja som bad mig sätta på mig bekväma skor och komma ner för att åka till jobbet och en utskällning av Robert som tyckte jag var i vägen. Lite lätt panikslagen inser jag medan jag plattar håret att vi inte har någon yoghurt kvar hemma = ingen frukost/lunch på jobbet. Hittar ett äpple = mycket syra som gör att min mage vill låta som en alien hela dagen. Kommer på att jag har körlektion efter jobbet så jag inte kan tvätta som jag planerat att göra ikväll = inga rena kläder.


Inte så där överlycklig så man ville hoppa på alla fyra i morse men va fasiken man är ju mänsklig och man gör ju lite tokiga saker emellanåt.


Om ca 10 min så är det dags för lite produktutbildning så jag ska väl sätta på mig ett par jumpadojor så man törs smita ut på vad jag hoppas är torr lerig mark när vi ska ut på fältet och kika. Ni som känner mig vet att jumpadojor inte är mina favorit skor till vardags men jag ska försöka stå ut utan mina klackskor i dryga timmen. Pumorna åker på en stund!


Veronica

Kommentarer
Postat av: Elin

Ahh okej, ja men då förstår jag att du valde att stanna hemma! Skulle jag också ha gjort. Hoppas att det löste sig.



Hi hi och att resten av dagen blir bättre än hur det har startat :P



För mig blir det jobb, sen umgås, träna o mysa typ :) Ska du hitta på efter jobbet då? Puss o kram

2008-08-25 @ 13:49:05
URL: http://ellee.devote.se
Postat av: Emelinda's blogg

Nej IBS har de inte sagt nåt om, däremot har folk omkring mig påpekat det och jag har funderat själv. Vi får väl se om magen blir bättre med medicin.



Haha, känner till många Angelica i Trosa ;) Men ja, det är en fin ort under sommartid, vintern är det ju inte riktigt lika full fart. Dock lär jag flytta tillbaka dit en vacker dag jag!



Hoppas dagen blev bättre än hur den började iaf. Kramkram

2008-08-25 @ 20:40:37
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hoppas din dag började bättre idag gumman.



Jag är dyngförkyld och är hemma idag för ovanlighetens skull :(



kram

2008-08-26 @ 08:30:43
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se/
Postat av: Emelinda's blogg

Ja det känns lite surt att de inte hört av sig, här har man gått o väntat o väntat ju. Men nu vet vi att dem har kommit iaf, ska vi bara hitta nån med dragkrok som kan tänka sig köra åt oss. Jag har ju bara en liten skitbil utan sånt på :P



Ja Trosa är mysigt. Dock har dem börjat bygga hus ÖVERALLT där numera. Det finns knappt nå grönområden kvar. Hamnen som en gång i tiden var så fin med alla små hus och gröna områden mellan är nu helt överbyggt med stora kåkar!! :(



Imorgon bär det av till Mora upp till föräldrarna ist. Ha det fint tjejen, kramkram!!

2008-08-26 @ 20:59:43
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0