Helgen och summering av semestern

Så där ja då har jag nästan spenderat hela min sista dag av min semester. Har varit nere över helgen i Helsingborg hos Roberts kusin för att träffa hans lilla dotter på 3 månader. Liten söt rackare som helt klart vet hur hon charmar sin omgivning och får uppmärksamhet när hon vill.


Har även hunnit med att träffa Affe, Karin och deras lilla charmtroll Ebba innan vi åkte ner till HGB. En liten ettårig busunge som också hon vet hur hon skall charma folk. Roligast var det dock när vi käkade blåbärspaj och pappa Affe sa till Ebba "Kan du flörta med pappa?!" Och Ebba blinkar febrilt med sina ögon mot pappa Affe och ler så där sött som bara små barn kan för att visa de två tänder hon lyckats få i nedre delen av käken. Behöver jag säga att jag vid det här laget smälte?


Nåväl summa summarum av semestern är väl att den varit toppen men något sur är jag nog över att jag behövt bo i en resväska i 3 veckor. Hade varit skönt att landa ett par dagar hemma och bara njuta av tillvaron i lugn och ro. Nåväl det hade helt klart kunnat vara värre så vem är jag att klaga?! Passade på att köpa två fina koftor i svart och brunt från Gina Tricot som lite plåster på såren när vi ändå var på Väla.



I morgon blir det fullt ös medvetslös på jobbet. Ska börja med att flytta mina saker till min nya plats. (Japp vi har blivit ommöblerade igen...) Sen ska jag kika lite i min mailbox som jag misstänker är gigantisk. Får nog ta och börja med att lägga dem i prioriteringsmappar och beta av en efter en. Ringa till en kollega i Umeå som ringt mig hela semester då han verkar ha missat att titta på semesterschemat och inte sett mitt replay mail.


Jaja nehe dags att packa upp väskan och kasta sig i soffan och pilla navel innan det blir dags för sängen!

Veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0