Vad händer med tant?

Ja det kan man fråga sig. Sitter för närvarande på jobbet och läser e-kuriren och hittar en massa intressant. I morse när jag och Nadja åkte till jobbet så var avfarten till västerleden helt avspärrad. Anledningen? Se bilder nedan.

image192


image193


Såg rätt underligt ut måste jag säga. Men skönt att veta att ingen kom till skada.


Läser även en artikel om att man planerar att bygga ett äventyrsbad i eskilstuna. Spännande! Inte för att jag badar så ofta men en vacker dag kanske det händer och då vore det ju kul om vi hade ett flashigt badhus att vistas i. Detta är vad man planerar att bygga...

image194

"- Det här blir en mycket spektakulär anläggning med Nordens första vågsurfingmaskin, forsar, regnskog, sammanlagt tio vattenruschbanor där den längsta blir tre kilometer lång och Europas största undervattensakvarium med utrotningshotade fiskar. Precis som på Kolmården kommer det att vara möjligt för den som vill att simma tillsammans med hajar, berättar finansiären."

För er som vill läsa mer om den nya storsattsningen som kommer att kosta en miljard följ länken.

Veronica


Kommentarer
Postat av: Nadja

Ååå cooolt!! Hoppas man inte hinner dö innan de kommer till skott att bygga ;-)

2008-04-01 @ 15:26:44
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: Jessica

Du tror inte det där är aprilskämtet då? :p

2008-04-01 @ 16:30:12
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se
Postat av: Björn

Haha ja jag säger då det :D

2008-04-01 @ 16:53:29
URL: http://bjornwestergren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0