Ledig

Ja nu gjorde jag något som jag tror att jag helt klart är välförtjänt till. Jag tog mig en ledig dag på fredag utav de övertidstimmar jag hade tjänat in. Så nu blir det långledigt från torsdag till söndag.


O andra sidan kompenseras det säkerligen upp med det arbete som blir i helgen med att hjälpa mamma flytta hela hennes förråd på 30-40 kvm till nya lyan. Usch blir alldeles svettig av bara tanken. Men men hon har ju hjälpt till så mycket hemma hos oss i samband med renovering och flyttning så det är ju klart man ställer upp. Men man ska veta att hon har saker till gudförbannelse i det där förrådet. Känns som det kommer bli någon vända till tippen också...


På fredag blir det Västerås med vännerna PO och Hanna som det ser ut nu. Skall till en spelbutik och sen tänkte vi passa på att dra en runda på IKEA och om jag smörar lite extra så kanske vi stannar till en sväng på Nisses också?! Skulle vilja kika på utemöbler till balkongen och Nisses har tidigare haft ganska bra utbud på mellanvarienten av storlekar på balkongmöbler i teak. Men som sagt det återstår att se hur det blir med den biten.

Veronica


Kommentarer
Postat av: Jessica

Du är helt klart värd en 4-dagars helg som du har arbetat vännen.

Hoppas allt är bra.

Kram

2008-04-28 @ 11:15:50
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0