Kickout

Igår var det dags för kickout och det startades med en samling på företaget för gemensam färd mot lite mat vi 12.00. Fick pannkakor med sylt och soppa att grunda magen med för att sedan lyssna på lite information kring projektets start. Lite milstolpar som vi tagit oss igenom, folk som har haft betydelse, avtackning och information om vad som skulle ske under dagen.


Som några av er redan vet (och Nadja fått uppleva med mig) så åkte vi sedan vidare mot Gokart banan för att rejsa lite. Det första folk sa om oss var att vi var tvillingar vilket både jag och Nadja tycker är rätt komiskt men det är en annan lång historia. Vi klädde på oss våra blåa sketa snygga overaller med tillhörande hjälm. Vi var ett redigt snyggt gäng måste jag säga. Tyvärr vart jag påkörd i baken under tävlingen och hamnade med nosen mot ett par däck och kunde inte ta mig loss. Hamnade då självklart ett halvt varv bakom alla andra så fick puttra runt själv och sladda då jag inte han i kapp. Men vad gör det? Jag hade ju trotts allt mina goa kollegor och konsulter och skratta med.


                         

1. Nadja och Ulf visar sin kärlek till Camilla (mitten).
2. Åskådarna och en linslus till Ulf i hörnet.
3. Nadja och jag känner oss så oerhört sexiga i  våra blåa overaller.
4. Lite assistans med det långa håret så det inte fastnar i gokarten.
5. Nadja inser att hon har samma färg på skorna som overallen.
6. Vi måste ju ha ett sedvanligt stjärtkort!?
7. Mupps on the way, se upp fartdårar!
8. In action!
9. Vinnarna. Notera att varken jag eller Nadja fanns med på prispallarna...
10. Fotografen var allt för sölig för att hinna fota oss på banan. Nu återstår bara vem fartdåren på väg ut ur bild är... Det är en gåta för oss alla!


Vidare hem för en snabbdusch för att ta oss vidare ut på Harrys för lite käk, mingel och drickande. Hamnade givetvis vid det bästa bordet och fick en hel del skratt. Tyvärr följde inte min kamera med här men bordsgrannen hade en under gårdagen i alla fall... Dock har han ingen aning om vart hans kavaj med mobil och kamera är i dag så vi får se om det blir några bilder därifrån. Hade en riktigt kul kväll på Harrys bland, kollegor, konsulter, verkmästare, säljare och kunder. Finns så mycket att berätta från Harrys så jag vet egentligen inte vart jag skall börja men det kan väl nämnas att det diskuterades bögslungor till chefen, snuskrock till en annan kollega, tuttar, manliga kameltåer, mitt efternamn som en kunde inte förstod så han döpte mig till Veronica Balsam, vilken kod vi skulle uppge i baren trotts att notan var stängd.. etc etc.

Veronica


Kommentarer
Postat av: Nadja

Haha klockrent!! Jag har inte skrivit om harrys än ;)

2008-04-25 @ 08:48:51
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: Björn

Shit vad kul med go-cart, måste köras i sommar :) tog hem min medalj från när L2 var där och jag kom 2a...får ju inte ha personliga saker på skrivborden längre :)

2008-04-25 @ 15:05:33
URL: http://bjornwestergren.blogg.se
Postat av: Jessica

Åh låter som att ni hade riktigt skoj :)

2008-04-25 @ 17:03:08
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se
Postat av: ecke

själv har jag kört lite sparkcykel, kul . hrm... =/

*föreslår mer bebisblå dräkter*

2008-04-29 @ 10:42:31
Postat av: Veronica

Ecke: Haha du är då klart min idol som kickat runt på en sparkis! =) Du kan få en sådan bebisblå dräkt av mig. Jag har bara ett ord att säga dig "manlig kameltå"! *asg*

2008-04-29 @ 11:53:50
URL: http://justbe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0