Gårdagen

I går var söta Jessie på besök hos mig! Vi tog en sväng på Tuna Park för att shoppa lite och prata allmänt strunt precis som vi gör när vi träffas. Hittade den där kjolen från H&M, dock i fel färg och tyvärr fel storlek då jag lagt på mig 5 trivselkilon mer än jag vill ha. Jessie hittade dock en del vilket gjorde mig glad! Själv hittade jag inget som jag verklige verkligen inte kunde klara mig utan så det vart tomt i mina händer. Fick dock en massa glädje med mig i och med att en av de tjejerna som jag verkligen tycker mycket om var i min närhet. Så lika glad är jag för det!

Veronica


Kommentarer
Postat av: Jessica

Trivselkilon my ass säger jag bara!

Jag hade också jätteskoj, vilker jag tror jag blev straffad för igår. Låg i huvudvärk hela dagen :/

2008-04-12 @ 07:55:09
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se
Postat av: oscar v.s

Hej ja det var ett tag sedan, nej jag var inte ute o gled den dagen *snyft* men det kommer väl hoppas jag man vågar ju inte ta den till jobbet än kan ju börja snöa?! Haha hoppas allt är bra med dig tjejen!

2008-04-12 @ 09:00:01
URL: http://blogg.aftonbladet.se/378

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0