Min chef är väl bara lite för go!

Igår kväll ringde han mig eftersom jag inte lyckats prata med honom på hela dagen då han suttit i möte från morgonen och i telefon vid kl 14.00 och när jag gick hem satt han fortfarande i telefon. Så min fråga fick jag ställa via mail då jag visste att det var omöjligt att komma i kontakt med honom annars.

Han ringde mig senare under kvällen för att berätta om detta enormt långa telefonmöte som slutade först kl 18.00 och ge mig svar på min fråga. Att han sedan småpratar lite med en gör det ju inte mindre kul. Han berättade att han var 1 h sen till en kräftskiva och så satt vi och skrattade åt att han förmodligen skulle vara den ende som var nykter och så skulle han kanske få suga ur en hjärna på någon kvarvarande kräfta om han hade tur. Till det som gör det än mer roligt är följande mail som damp ner i min inkorg kl 23.49:


"Hej Veronica,


Hann inte prata med dig eftersom du satt upptagen hela dagen....du är ju totalt omöjlig att få tag på ;-)"


Kanske svårt att få insyn i det hela när man inte vet hur min och Nadjas chef är?! Men jag skrattade ganska så friskt åt detta mail.

Igår var även syster över vilket gjorde mig väldigt glad då vi tyvärr träffas så lite trotts att vi bor i samma stad. Hon passade på att klippa mitt virrvarr till hår. Skulle behövt klippa det längre då det är rätt kass kvalité i topparna men vill ju behålla mitt långa hår! Lillasyster var lite nedstämd och det gjorde mig lite ledsen men man brukar ju säga att efter regn kommer solsken!



Veronica

Kommentarer
Postat av: Nadja

Haha *asg* vem var de som var sen till kräftskivan? Var de Anders??... sjysst att få mail runt midnatt ;-)
Ses ikväll hoppas jag!!

2007-09-08 @ 13:02:20
URL: http://sweetladysoul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0