Heminredning på H&M och Zara

Till min stora förvåning läste jag en mycket rolig artikel i Aftonbladet. H&M och Zara skall börja sälja heminredningsartiklar. Det framgår att man senare under året kommer att lansera hemtextil på H&M. På Zarah satsar man dock något högre och tar fler artiklar för både vuxen som barn. Närmre 2000 artiklar! Dock kommer detta som det ser ut nu kommer detta enbart att erbjudas på Internet och postorder. Men helt klart något att anmärka kring dessa klädjättar.

Veronica


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hehe, ingen fara guman, jag är inte heller så bra på det *skämmas*
Ska bli intressant att se vad som händer på jobbet nu :) nån polis lär jag ju inte bli så...
Allt är så bra här, har syster här hemma, vi kollar på film.
Kul att höra från dig gums, vi kanske kan ringas imorgon?!

2007-09-15 @ 21:17:36
URL: http://jagheltenkelt.se
Postat av: F R i D A

Jag har inte så mycket planerat för födelsedagenm än. Vill bara träffa så många av mina vänner som möjligt. Hoppas att du och Robert kan komma! *vill vill* Ska ner på stan idag och kolla efter ljusgråa - ganska tjocka - ribbstickade strumpbyxor att ha till mina nya stövlar. Jag har ju läst att ljusgrått är modernt nu för tiden. (Pratade jag just om mode?!) Hahaha! Miss you lots and lots!

2007-09-22 @ 11:52:53
URL: http://lillafridas.blogg.se/
Postat av: cjl

Dags å uppdatera bloggen snart? :P

2007-09-23 @ 21:43:52
URL: http://bloggmeister.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0