Test

Igår åkte vi till Västerås för att kika på klinkers. Efter ca 20-30 min konstaterade vi att vi hittat ett 30x60 klinkers i svart/grå färg. Så x antal kronor fattigare åker vi från Västerås med tungt bagage. Bilen såg så där måttligt sänkt ut och lagom vid avfarten mot Eskilstuna där det var som snävast i kurvan valde klinkerset att flytta på sig så pass så bilen tog ett litet skutt åt vänster. Det var måttligt läskigt!


På morgonen fick jag se ett "band" som stod och "spelade musik". Alla såg så där måttligt höga ut att de kunde lyft hela studion de stod i med deras ångor. Musiken bestod av en massa konstiga läten som var förvrängt med en mixer. Att detta band ens var känt var för mig en STOR gåta.


I dag är det fullskalestet på jobbet och det kommer bli en lång dag. Men hungrig kan jag ju med all säkerhet inte bli idag då vi kommer få sallad till lunch, räkmacka på em och käk ikväll på Harrys.


Under gårdagen fick jag ett jätte fint sms som berörde mig enligt nedan:

"Vad skulle du göra om en i familjen/vän var borta från ditt liv imorgon och du aldrig sagt till honom/henne vad du kände? Så jag vill bara säga att du är speciell för mig och du har gjort en skillnad i mitt liv. Jag ser upp till dig, respekerar dig och älskar dig...."
 
Veronica


Kommentarer
Postat av: Nadja

va var det för band igentligen? *klurar* hehe

2007-10-16 @ 09:32:28
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: Björn

Väldigt fint sms.

2007-10-16 @ 14:02:28
URL: http://storfiskare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0