Hur dum får man vara?

Som tjej händer det att man klagar på sin andra hälft att de inte är tillräckligt kärleksfulla och omtänksamma men i går kväll hände något som jag aldrig trott skulle hända. Vaknade till mitt i natten och fick för mig att klockan slagit så pass mycket att det max var en timme kvar innan det var dags att gå upp. Tog tag i telefonen och fick se att klockan endast var omkring 02.00. Kröp ner under täcket igen och gosa in mig i kudden. Robert som aldrig brukar ligga sked med mig vänder sig om och lägger sig tätt intill och lägger armen om mig. Min första tanke var "Ohh mmmm mys". Men när ca 10 min passerat började jag känna mig irriterad och fnös till och skakade bort honom. Hur kan jag göra nått så dumt som att putta bort honom och särskilt när han lägger sig sked och ligger kvar i mer än 3 sekunder?! Mja ibland fungerar även jag underligt uppenbarligen!


Till helgen bär det av till hålan jag hatar att sätta min fot i... Katrineholm. På ett sätt känns det jobbigt men på ett annat vill jag bara skita fullständigt i det och ta det för vad det är. Skall hem till mor och hälsa på samt till Frida för att säga grattis, ha lite kul och umgås. Kanske blir det en sväng ut på krogen men det återstår att se.


I morgon är det jobb igen och det finns en del att ta tag i, kanske mer än vad jag själv trott. Att skriva ett utbildningsmaterial när man inte kan det man skall skriva om är minst sagt komplicerat. Idag har det kommit fram en hel del saker som för mig har varit helt omöjliga att veta. Men skam den som ger sig!

image55

Natti natti!

Veronica


Kommentarer
Postat av: Jessica

åh, sånt är så mysigt :)

2007-10-18 @ 22:24:02
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se
Postat av: Nadja

haha jag är likadan om noak spoonar mig på nätterna..jag vill ligga själv för annars kan jag inte sova *skrattar*

2007-10-19 @ 10:20:59
URL: http://sweetladysoul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0