För evigt

Idag vart flytspacklingen klar och möttes av en minst sagt rolig syn när jag öppnade dörren. Man hade glömt att posten trillar ner... Så nu kan man minst sagt att min lönespec för oktober aldrig kommer att glömmas. Det finns nämligen precis innanför dörren ett avtryck av den i flytspacklet då man glömt att tejpa igen brevinkastet. Klantigt kan man tycka men på något vänster vill jag bara le åt det.


Tyvärr vart det ingen solning idag utan det vart en välförtjänt tvättning av kläder, sängkläder och handdukar. I morgon kanske det finns tid för både träning och solning. Känner att jag behöver få tid till att sysselsätta mig med något annat än renoveringen av hemmet. Det tar på krafterna men det värsta är nog allt stök som blir runtomkring som blir min "uppgift" att sköta. Det jäkla slipdammet går mig på nerverna och röran här hemma skall vi inte ens prata om. När det gått så pass långt att man helt skiter i hur saker står eller vart de läggs så har det gått över styr för min del. Skall bli så skönt att få börja röja upp och ställa saker på sin plats till helgen.


Idag har jag inte hunnit med att jobba så mycket själv utan hjälpt de 5 nya killarna som kommit till jobbet. Lärt dem lägga ordrar och funnits till hands när det behövts. I morgon blir det till att hjälpa till så gott man kan och förhoppningsvis börjar man föra in lagermaskinerna.


Är det någon som sett OK/Q8 reklamen? Står en kille med sin son och "fyller på" olja i sin bil. Kan inte låta bli att skratta åt den då hans minspel är så bra när han häller olja över hela motorn.

Veronica


Kommentarer
Postat av: Nadja

Hehe japp har sett den reklamen, men den är gammal tror dom visade den redan förra året : D

2007-10-25 @ 08:15:16
URL: http://sweetladysoul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0