Duktig

Har kommit hem från jobbet och måste säga att jag känner mig så där måttligt duktig. Det första jag brukar göra är att sätta mig ner och slappa ett tag och sedan blir det halvtappra försök att få något gjort hemma. Vill ju inte direkt påstå att det är super kul att städa och särskilt inte när det ser ut ett skithål här hemma med all renovering. Men idag har jag plockat undan, diskat och bäddat sängen innan min "feta" röv slog sig ner framför datorn.


Sitter för närvarande och räknar ner timmar, minuter och sekunder innan Prison Break börjar ikväll kl 22.00. Jag kan knappt hålla mig och vill vrida fram klockan. Finns det någon bättre serie än denna? Ohh jag vill ha nu, nu, nu, NU!

image57
På jobbet har det hänt lite roligt. Började morgonen med att möblera om på kontoret och fick mig en "roomie" på köpet. Ett stycke Nadja fick flytta in hos mig då vi får 5 st nya killar från Manpower som skall hjälpa oss att stansa in data. Två av dem dök upp idag och gissa vart de kommer ifrån... Mitt gamla jobb! Kände igen den ena men fick sedan förklarat att den andre av dem också var därifrån. Och jag som trodde att jag hade koll på folket där... Nåja, det skall nog gå bra men det var inget ögon godis där inte!


Skall strax åka iväg och lämna nycklar till lägenheten och kika på vilken färg på fogen vi vill ha till klinkerset. Under onsdagen kommer man att komma hit från en firma och lägga flytspackel över hela golvet i hallen. Man kommer låta detta torka i två dagar och på fredag är det dags igen och då skall golvet läggas. Skall bli så spännande att se hur det ser ut när det är klart i hallen. Måste hitta en jäkla hathylla som är max 90cm bred. Ville ju ha denna från IKEA.

image58
Men hade visst missat måtten helt så det var ju bara att glömma. Ville slipa upp den och måla den svart som ni kanske mins?! Så har ni förslag på hathyllor så får ni mer än gärna hojta till. Vet inte vart jag skall hitta den rätta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0