Break my fall

Sitter och lyssnar på Tiësto och hans "nya" singel Break My Fall. Jag kan uppenbarligen inte få nog av denna totalt underbara människa. Har fastnat så för denna Dj från första gången jag hörde Dreaming (lucid's 12" Club Mix) Bt spelas från skivan In Search of Sunrise 2. Sen den dagen har jag varit fast.


Idag vart jag glad över att se att en gammal klasskompis till mig lagt till mig på Facebook. Hur kul det än må låta så var han min första kärlek i första klass och genom hela lågstadiet egentligen. Men allt går ju inte riktigt som man tänkt sig. Men hemskt glad vart jag och tusen frågor är det som surrar i huvudet då det var flera flera år sedan vi sågs sist.


Inom något år är det väl dags för en sådan där återträff med sina gamla klasskompisar och jag måste nog säga att det skall bli rätt intressant att se hur folk ser ut idag. Se hur alla har det och framför allt minnas alla tokiga dagar som passerade oss. Jag tror att det finns en hel del minnen som kan väcka en hel del skratt.

Nu är det nog dags för att krypa ner i sängen så jag orkar ta mig upp i morgon.

Veronica


Kommentarer
Postat av: Nadja

Alltid kul med återträffar men då måste man ha en rolig person som tar tag i det oxå *skrattar* =)) Skönt att lägga sig i tid jag la mig vid 00 som vanligt hehe

2007-10-10 @ 07:51:33
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: F R i D A

Henke? =)

2007-10-10 @ 09:28:37
URL: http://lillafridas.blogg.se/
Postat av: jaanet

ååå ja vill också på klassåterträff :)

2007-10-10 @ 20:13:44
URL: http://www.janeteklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0