Vild natt i sängen!

Inatt vet jag inte vad jag lyckas ställa till med. Vaknade av att min ena kudde som alltid ligger bakom huvudet låg slängd på golvet. Inget jag gjort medvetet och Robert kände sig inte medvetet skyldig till det heller. Måste ha gått hett till i natt då kudden ändå låg ett par meter bort från sängen...


Försöker även få min envisa sambo att byta till vinterdäck på bilen men som svar på detta fick jag "Det är mer manligt med sommardäck och is-gata". Själv tror jag det är envisheten själv som talar! Vet ju hur det är när man blir tillsagd av någon respektive. Tvärtom svaret är alltid det bättre! Hahaha!

Dagens hjälte: Nadja!

Tack för den kärnfria mandarinen. Luktar ju så gott när ni andra äter dem. Än så länge är lägesrapporten: Lugn mage.



Veronica


Kommentarer
Postat av: Nadja

Haha tänk så lite de krävs för
bli kallad hjälte ;-)

2007-11-08 @ 11:40:52
URL: http://sweetladysoul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0