Sveriges tråkigaste stad Katrineholm!

Japp, nu är det bevisat! Min gamla hemstad är i särklass den tråkigaste staden i Sverige. Detta hade jag redan för länge sedan räknat ut och därav packat min väska och rört mig. Måste dock säga att detta var oerhört kul att läsa. Det finn INGET uteliv i denna stad. Killarna som bor där är inget att hänga i julgran då de kör varv efter varv runt genom staden med deras "upphottade" bilar. Som om detta inte skulle vara nog har nog alla varit med alla i denna staden. Affärer? Ja visst det finns Åhlens, Kappahl och JC men så mycket mer än så är det inte. Ja nej jag fick mig ett gott skratt. Detta var oerhört kul att läsa.


Ett hett tips: Åk INTE dit!!

Veronica


Kommentarer
Postat av: Björn

SKulle aldrig falla mig in heller, det är väl en sådna där håla man åker igenom nångång dock...men inte stannar man till inte.

Kom till Köping, det är här det sker grejer :)

2007-11-22 @ 11:08:54
Postat av: Veronica

Haha ja åka igenom eller stanna hos mammai en kort stund. =)

2007-11-22 @ 11:17:44
URL: http://justbe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0