Snö och vardagsgrubbel

I morse fick jag mig en glad överraskning. Det snöade bamse flingor utanför mitt fönster för en kort, kort stund. Det var ett sådant där ögonblick då jag för en kort stund förvandlas till en 3-årig liten Veronica som hoppar på alla fyra och klappar händerna av glädje. Mitt första mobboffer vart Nadja. Där flög det iväg ett sms mitt nästa offer var Robert som låg och sov fridfullt i sängen. Jag skuttade in och hoppade på honom i sängen och bokstavligen jublade av glädje över att det snöade!


Inte är det väl bara jag som blir så där löjligt glad när första snön faller?!


I går velade vi runt och letade efter bra konsoler till garderoben med skjutdörrar. Efter mycket "ifall att", "om" och "men tänk" så beslutade vi oss för det vi inte skulle ha köpt. Elfa's icke billiga hyllsystem med en bärlist. Men som vi har sagt redan från början när vi började renovera... Det får kosta vad det vill bara det är bra kvalité!


I helgen tänkte jag/vi även passa på att åka till IKEA och Mediamarkt. Måste köpa en skogarderob och en MASSA värmeljus! Tänkte kika in på Mediamarkt då jag aldrig varit i en sådan butik så det skall bli spännande. Kanske kan man hitta någon kul julklapp till någon?!


På söndag är det fars dag och jag har inte den blekaste vad jag skall hitta på till min papps... Tips?

Veronica


Kommentarer
Postat av: Nadja

Jag ser de snöar *sjunger*

2007-11-07 @ 09:44:26
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: Mickis

När ska ni åka till IKEA? Jag vill jätttttttte gärna följa med =D *blink blink*

Jag vart lika barnsligt glad över snön som du.. desvärre hade jag ingen att dela min glädje med.

2007-11-07 @ 14:23:00
Postat av: MADELENE

också heter du "justbe.blogg.se" du e underbar :D

2007-11-07 @ 16:42:31
URL: http://negerboll.blogg.se
Postat av: MADELENE

haha, nej ingen risk, jag har inte samma fina huvudform som brittan!

2007-11-08 @ 08:15:08
URL: http://negerboll.blogg.se
Postat av: MADELENE

nooo... aja :) jag ska iaf köpa löshår idag! jag älskar långt hår!!! mitt är tyvärr också rätt kort.

2007-11-08 @ 08:30:10
URL: http://negerboll.blogg.se
Postat av: Jessica

Ok, nu har jag fått det bevisat...du är inte normal...när första snön kommer är en bra reaktion att börja gråta och vilja gå i ide. Hmm...vänta nu är det kanske jag som är knäpp?! :P

2007-11-10 @ 07:08:49
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0