Saknar...

Just nu sitter jag och saknar sommaren eller ja det var nog sensommar för det var rätt kallt och blåsigt den dagen. Vi befann oss på Taxingeslott och vid Gripsholms slott under en hel dag. Det var så skönt vi bara strosade runt och gled runt med bilen på små vägar. Stannade till och njöt av dagen.


Jag vill ha sommar igen med lite mer värme än vad det är just nu!


Eller ja kanske, kanske kan det få vara en dag med riktigt mycket snö så man kan dra med sig någon/några och dricka lite varm choklad och åka pulka en hel dag! Men just nu saknar jag dagen då jag och Robert var i Taxinge och Mariefred.

Lite bilder att minnas:

           



1. Jag och hjärtat i en av parkerna vid taxingeslott.
2. Gripsholms slott från innergården.
3. Tragiskt försök till kort på mig när det blåste storm och Robert inte kunde hålla kameran stilla.
4. Gripsholms slott från baksidan. Tycker grymt mycket om detta kort!
5. Ännu ett tragiskt kort på mig och mitt über glada humör när saker inte går fort! =))

Veronica


Kommentarer
Postat av: Björn

Oj bilder på Vero, det är stort...nästan unikt :)

Hihi ser mysigt ut i alla fall, och jag längtar oxå till sommaren, vintern är kul med dessa jävla slasktider suger hårt.

2007-11-13 @ 07:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0