Party kväll med gänget VS. Spa kryssning med hjärtat

Sitter och funderar på hur skönt det vore att åka iväg över en helg på en kryssning. Men kan inte bestämma mig för vilket som är mest lockande. Det är ju två helt skilda saker att åka iväg på en party kryssning med "gänget" och en Spa kryssning med Robert. Båda är oerhört lockande!


Kikade i somras på en mini weekend med spakryssning. Det ingick hotell i 3 dagar, fritt inträde till poolen som var enorm, frukost och lunch alla dagar på båten och på hotellet. Skulle ha gått på kring 1500:-/pers. Tyckte detta lät oerhört billigt. Att alla behandlingar på hotellet var extremt billiga vilket heller inte är helt fel.


En party kryssning är ju inte heller helt fel. Särskilt inte om det är med "gänget" som alltid får mig att le oavsett vilket humör jag är på

Veronica


Kommentarer
Postat av: Natta

om inte ett café fixar den varma chokladen så köper jag inte :D och jag förstår med en mugg.. det smakar mer mugg än varm choklad haha

2007-11-21 @ 15:36:28
URL: http://naaatha.blogg.se
Postat av: Jessica

Gissar på att det är oss du menar :p wiiiee

2007-11-21 @ 19:21:13
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0