Morrn

Under natten blev det visst inte mycket sömn. Vart väl en timmes sömn allt som allt?! Vet inte vad som hållit mig vaken hela natten vet bara att det inte gick att somna. SÅ ungefär så här kan jag tänka mig att jag ser ut just nu.

image81
Ge mig en säng innan jag somnar på jobbet!!!

I gårkväll tittade vi på I Know Hwo Killed Me. Den var väl kanske inte världens bästa film men den var helt klart mer än vad jag förväntat mig att den skulle vara. Det som var mest synd var att jag och Robert listat ut slutet långt innan halva filmen gått. Men va fan den var iaf bättre än många andra filmer.

image80


? Veronica

Kommentarer
Postat av: Björn

Känner mig lika trött jag idag :(

2007-11-16 @ 11:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0