Måndag

Jaha då har man satt sig ner på sin nya plats. Den har sina för och nackdelar men vad fasiken man får göra det bästa av situationen. Saknar dock att ha Nadja intill en. Precis som hon skrivit i sin blogg är det skönt att ha någon att vända sig till precis när man vill och bara få utlopp för roliga/tråkiga saker man behöver prata av sig om. Dock skall jag nog begära delad vårdnad om Hjördis!


Har fortfarande lite problem med en viss person på jobbet som inte riktigt vill acceptera mig men så småningom kommer väl det också. Skam den som ger sig. Ni som känner mig vet ju att jag  är rätt envis av mig så det lär ju hända 2000-aldrig.


På torsdag skall det vara konferens och då skall jag tydligen få bekanta mig med "mitt" säljgäng och senare på kvällen skall både jag och Nadja med lunch på Statt. Hoppas bara man inte kommer vara helt död i kroppen.


På fredag fortsätter konferensen och då kommer det även att vara en föreläsning med före detta Brandman Lasse Gustavsson. En man som brännskadades allvarligt i samband med en utryckning 1981. Han återgick trots allt till räddningstjänsten och har under senare år arbetat som utbildare, mental tränare och föreläsare inom  ämnen som kreativitet och personlig utveckling/teamutveckling. Skall bli oerhört spännande att lyssna på. Något som skrämmer mig samtidigt som det fascinerar mig

Veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0