Måndag morgon

Idag är en sådan där dag då jag önskar att jag kunde kasta ut min andre hälft över balkongen. Men jag antar att man bara skall skratta åt det hela och säga "skyll dig själv". Men, men trotts helgens "bravader" så älskar jag ju denna människa intill döden. Men just nu känns det som om jag skulle kunna strypa honom!


Sitter på jobbet oh längtar hem till min säng. Ovanligt va?!  Donar med lite utbildningspärmar och svär en och annan ramsa åt att man inte får in ett A4 papper mellan de små plastfickorna.  Men denna gången var det inte så många pärmar att svära åt som sist så det bugar och bockar jag för!


Nu dags för att plocka ihop pärmarna!


Over and out.

Veronica


Kommentarer
Postat av: Jessica

*krama om* kändes som att du behövde en sån.

2007-11-19 @ 22:11:08
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0