Jobba, jobba, jobba?

Som många av er säkerligen redan märkt går mer mängden av min tid åt till att jobba. Det börjar tära på en då man inte vart ledig på ett bra tag nu. Ögonen går i kors och bör nog bli dags för mig att avrunda kvällen nu trotts att det finns MASSOR att göra kvar. Men i morgon är en annan dag sägs det. Synd bara att man är en sådan där som vill så mycket mer.


image74


Nåväl kan inte säga annat än att vi har det trevligt på jobbet när vi sitter samlade i en bunt och jobbar mot ett och samma mål. Blir en så härlig stämning nu när det är inför det sista innan driftstart på måndag. Att man sedan jobbar på ett företag som är mån om en när man ställer upp och hjälper till är ju inte heller nått som gör det sämre. De senaste dagarna har vi fått mat så det räcker och blir över. I dag vart det smörgåstårta, McD (för dem som var kvar lite senare än mig). Gårdagen bestod av AMP, McD (för alla utom mig och Nadja som valde att åka och käka pasta. Förutom det har det varit smörgåsar, sallader etc etc. Så man kan inte säga att man har en arbetsgivare som är snål.


Nåväl nu får det vara slut bloggat för idag!


Hoppas ni alla har/får en trevlig kväll.

Veronica


Kommentarer
Postat av: Björn

Kom bara ihåg att ta hand om dig och sambon, det får du allt kosta på dig.

Ha det bra, kram.

2007-11-04 @ 16:04:39
URL: http://storfiskare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0