Helgen

I helgen besökte vi våra vänner PO och Hanna. Var så oerhört länge sedan vi eller rättare sagt jag träffade dem. Pinsamt men sant. Nåväl vi käkade gott och pratade lite skit om allt mellan himmel och jord. Kikade även på deras hall de gjort om och den var sjukt snygg. Vart nog allra mest impad av PO's egengjorda tavla. En svart ram, svart bakgrund och en svartsprayad hjort tror jag det var?! PO/Hanna ni får rätta mig om jag har fel.


Där efter vart det en sedvanlig film i deras biorum.


Hel enkelt en skön söndag med trevligt sällskap!

Veronica


Kommentarer
Postat av: Björn

Låter alldeles förträffligt, när kommer ni hit då? :) Så ska du få se mitt fina vardagsrum :)

Vad händer i helgen förresten?

2007-11-26 @ 21:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0