Fredagsgrubbel

Flyttade till ett nytt rum har vi blivit jag och Nadja! Kändes lite underligt men samtidigt helt ok. Lite roliga kommentarer som påföljd av flyttningen var "Jag trodde ni slutat och packat ihop era saker..." Nått rätt måste man väl göra då?!


Idag händer det nog inte så värst mycket privat. Behöver hitta en lämplig present till en tjej jag aldrig träffat som fyller på Lördag. Då hon är jugoslav har man självfallet drämt till med en stor fest med mat, dans och dricka. Så man vill ju gärna inte dyka upp med något sketet. Men avd köper man egentligen till en person man inte ens sett på bild? Jag vet att tjejen är gravid men det är väl ungefär allt. Pinsamt va? Visste man om hon hade hål i öronen kunde man köpa örhängen, visste man att hon gillade kläder så ja ett presentkort kanske? Det gör mig tokig att inte hitta på en allround grej som passar alla. En blomma ja visst men inte bara det. Jag vet att det ofta handlar om att man bara kommer dit och "finns till" men klart man vill ge något och då något som uppskattas och inte göms längst in i byrån.


Sen vill jag inte göra ett skit mer idag. Jag vill sova, vila, falla pladask i sängen och inte tänka på nått! Jag är så trött i kroppen så det finns inte. Huvudet går på högvarv även om det var en stor sten som släppte från mina axlar idag. I need to just be!

Veronica


Kommentarer
Postat av: Nadja

Jag säger en blomma och ett presentkort på Åhlens :D

2007-11-16 @ 13:43:07
URL: http://sweetladysoul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0