En kväll att minnas

När man är ute med Frida och festar och hon får tag på en kamera får man aldrig vara ifred. Mer mängden av bilderna denna kväll vart på mig. Fråga mig inte vad vi gjorde för jag var allt annat än nykter och ställde gladeligen upp på allt Frida pekade på eller föreslog. Att min bakdel sedan dyker upp på kort är jag inte ens lite förvånad över, detta är ett givet inslag så fort det skall fottas. (Av någon anledning...)


 

     

  

Detta var den enda bilden Frida verkligen fastnade på. Den andra ser man bara hennes hår och hand på.





Veronica

Kommentarer
Postat av: F R i D A

Alt jag har att säga är: dfe var nt ejag! hahah! Vi hade skitkul i avrje fall, elelr hur? SÅ jävla gött!
-Gör så där! lägg dig här!
-okey då!

hahahahaaah!

2007-11-22 @ 00:00:00
URL: http://lillafridas.blogg.se/
Postat av: Nadja

Haha men LOL som Frida har skrivit här med *asg* Tack för ett gott skratt på jobbet... Veronica: jag tror att frida tappat tangenterna eller något sånt ;-)

2007-11-22 @ 08:28:37
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: Björn

Lika snygg som vanligt vännen, ser ju nästan nykter ut :D

2007-11-22 @ 11:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0