Synder

Igår var vi över till svärmor och sambons syster för att gratta henne i efterskott. Självklart har svärmor ställt sig och lagat mat plus att vi fick en massa kakor, bullar och andra saker med massa socker. Att jag somnade i går kväll efter denna sockerupplevelse är helt oförståeligt för mig. Fick även se vad sambons syster fått utav hennes vänner och hon verkar ha en hel del människor som bryr sig om henne. Hon fyllde 17 år och ett par av hennes killkompisar hade vart iväg och köpt henne ett par jätte fina örhängen. Tyckte det var lite gulligt av dem och imponerad över att de hittat ett par så fina örhängen som passade henne så bra! 

Fick för ett litet tag sen reda på att jag får fin besök på fredag av Jessie. Skall bli så kul att träffa henne igen. Sist var det ju med tårar i ögonen som vi träffades när jag slutade min anställning på föregående jobb. Blir nog en shoppingrunda, lite fika och en rundvandring i mitt hem. Har pratat ett tag om att vi skall åka på hembesök hos varandra och nu blir det första av vilket gör mig enormt glad. 

Fick ett tips av Nadja om att kika på koftor/cardigans etc. på La Redoute. Så nu har jag hittat ett par tröjor som jag vill ha. Har även hittat ett par armband som kommer från chique och ett skärp från angelwear.

image8


Fick mina lönekuvert igår och det var en glad överraskning då jag fick mer än dubbelt så mycket än jag trott att jag skulle få. Jag tror det finns någon där uppe som trotts allt vill mig väl trotts mina synder!

Veronica

Kommentarer
Postat av: Nadja

Hehe den första har jag oxå tittat på! Ska vi gå med samma kläder på kontoret? Då blir de som du och Frida på gymnasiet *skrattar*

2007-07-25 @ 11:27:17
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: Jessica

Ska bli jätteskoj att se dig också snuttan *happy happy* Tar väl med "survival-kit" ifall vi får för oss att dricka vin eller något annat gott :)
Det är ju perfelt, då kan vi ju shoppa loss rejält ;)

2007-07-25 @ 11:45:30
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se
Postat av: Jessica

Haha, jadu innehållet förblir hemligt tils det behövs :) Var finns den goda maten då? *dregla*

2007-07-25 @ 16:34:09
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0