Lite smått och gott

Då har äntligen nya IKEA katalogen kommit. Eller ja i alla fall den webbaserade. Så den har jag bläddrat igenom som snabbast på morgonkvisten. Nu väntar jag bara spänt på att den skall ligga innanför dörren och vänta på mig en morgon. Är det någon mer än jag som får halvdesperata behov av att möblera om hemma, förnya och byta möbler helt när denna katalog dimper ner? Man skulle ha ett lager någonstans eller ett enormt förråd där man kunde ha alla möjliga möbler. Är det något jag har svårt att göra mig av med så är det möbler. Det kan ju komma tillbaka när som och man kan ju oftast förnya dem med enkla medel. Här är några av de saker jag skulle behöva införskaffa mig till "lilla gröna" hemma. Det som saknas är den vita fåtöljen som jag nämnt i tidigare inlägg och en eventuell vit fårskinnspäls.


image13
 

Idag kommer Jessie på besök och som om inte det vore nog så kommer även en annan föredetta jobbarkompis från samma företag på besök för lite shopping och fika. Trotts att regnet öser ner så är den här dagen helt klart en toppen dag! Idag är också sista dagen på jobbet inför semestern. Skall bli skönt att få vila upp sig lite och sen komma tillbaka med nya krafter.

Veronica

Kommentarer
Postat av: Nadja

fina grejjer du har hittat :D jag måste lokalisera en målare... måste fixa vardagsrummet och jag pallar inte fixa själv! Jag vill bara flytta ihop möblerna och komma hem till nymålat hehe

2007-07-27 @ 12:29:20
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: Nadja

Vitt vitt vitt vitt som alla andra rum *skrattar* har de i kök/hall & sovrum =)

2007-07-27 @ 13:42:36
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: Emelie

Ja! Haha, jag var på Ikea senast igår och skulle ha en klädstång, slutade med en hel hög av saker :D I <3 Ikea :D

2007-07-27 @ 15:37:50
URL: http://emeliemaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0