Kratta

I natt har jag sovit som en kratta. Vaknat stup i kvarten gått upp plockat med något och sen ner i sängen i gen och försöka sova. Totalt värdelös natt! Men snart har jag en semester att blicka fram emot. Vet dock inte riktigt vad jag skall hitta på under semestern men nått med att inte anstränga sig allt för mycket kommer det att bli. Jag behöver få vila och bara vara.  

Jag beställde förresten efter stövlarna, så nu väntar jag med spänning för att se om de är något att ha heller om de skall tillbaka fortare än de kom hem. Jag behöver verkligen införskaffa mig fler skor. Mer mängden av dem som finns i mitt hem är fula som stryk, sommar skor eller i akut behov av om klackning. En dag på stan för att hitta lite kläder skulle ju inte heller skada direkt. Dock vet jag inte vad jag är ute efter...

Här om dagen fick vi upp lite inredning till lilla sovrummet som saknats ett tag. En lampa och en gardinstång med tillhörande gardiner åkte upp. Riktigt nöjd med resultatet och lika glad blir jag varje gång jag inser vilka fenomenala lösningar IKEA har. De är mästare på förvaring, små utrymmen och erbjuda ett sortiment som är helt fantastiskt.

Veronica

Kommentarer
Postat av: Nadja

Ikea är bra på det mesta faktiskt *ler* Jag vill oxå ha semester..igen ;-) Hehe nöjde mig inte med tre veckor!! Nu sitter jag och trycker i mitt lilla hörn..har inte ens en besökstol längre *gråter hejdlöst*

2007-07-24 @ 09:08:39
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: F R i D A

Du får komma ner hit och köpa skor. Jag har blivit besatt av skor sedan jag flyttade hit. =) Det finns hur mycket som helst!

2007-07-25 @ 10:22:47
URL: http://lillafridas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0