Fredag

Japp, då har den dagen man längtar mest till under hela veckan kommit. Nu är det bara 8h kvar av den här dagen sen skall jag? Ja vad ska jag göra? Sova? Slappa? Träna? Sola? Det återstår att se. Här om dagen införskaffade jag mig ett par nya skor då ett par av mina andra bestämt sig för att gå sönder. Typiskt att favorit skorna alltid är dem som skall gå sönder. Så här är de nya

 

Sen har jag även hittat ett par andra som jag är lite små sugen på men jag vet inte riktigt.



Skall även beställa gardiner från samma företag in till lilla sovrummet hemma som jag tror kommer passa ihop med den gröna fondväggen och de vita väggarna. Hemma är vi lite oense om vilken fåtölj vi skall införskaffa in till sovrummet. Själv vill jag ha en vit fluffig sak exempelvis Ektorp från IKEA. Medan sambon vill ha något i stil med Poäng. Har än så länge inte hittat något annat kul att ställa i hörnet och lägga någon/några fina kuddar och en pläd/filt på. Har haft en idé om en sådan där stor Fatboy kudde i vitt men tror inte den kommer göra sig så bra där inne. Den kommer försvinna i allt annat och det var väl inte riktigt meningen med den. 

Försöker även febrilt komma på vad man skall hitta på till semestern då det lutar åt att bli hemma i Sverige för våran del. Skulle vilja åka till stendörren men då får det ju gärna vara lite finare väder eller i alla fall uppehåll och mindre blåst. Kanske ta en sväng förbi Factory outlet i Vingåker för att införskaffa lite nya jeans och kanske en kostym. Fler tips tas gärna emot.

Veronica

Kommentarer
Postat av: F R i D A

Oh, I like the shoes. =) Hur mycket gav du för dem? Krambanan

2007-07-20 @ 12:13:35
URL: http://lillafridas.blogg.se/
Postat av: F R i D A

Love you tooooooo! =D

2007-07-20 @ 12:18:12
URL: http://lillafridas.blogg.se/
Postat av: Nadja

Nya skorna är mkt fina :D

2007-07-23 @ 10:26:10
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: F R i D A

Jag vill så gärna se Saw 3, men Anders klarar inte av att se skräckfilmer... jäkla fegis! *muttrar* Du får komma ner och titta på film med mig!

2007-07-23 @ 14:42:42
URL: http://lillafridas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0