Längtar!

Längtar så tills jobbet är slut idag och jag får palla mig "hemmåt". Skall åka till mammi idag och gratta henne på födelsedagen. Men då hon jobbar kväll så blir det först en sväng till solariet och sedan blir det nog till att baka lite kaka och överraska med när hon kommer hem. På lördagen blir det fest och kanske, kanske smiter vi yngre ut på krogen och dansar lite.


image109

En liten parantes kring en rolig incident när jag skulle leta efter en bild till inlägget. Gå till http://www.google.se/  välj bilder och sök på "solarium". Ni kan ju gissa vem som skrattade rätt flitigt åt första bilden. Det var ju inte direkt vad jag hade väntat mig.



Veronica


Kommentarer
Postat av: Björn

Hahahahahah galet!

Själv laddar vi inför ikväll...hoppas att det blir kul men misstänker att allt kan bli fel.

2007-12-07 @ 11:42:19
Postat av: Jessica

Haha, den var inte dåligt rolig :p

2007-12-10 @ 19:54:02
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0