Helgen

Helgen har varit underlig men samtidigt kul. Kom till Katrineholm och vart minst sagt förvånad över att det faktiskt julpyntat rätt skapligt kring centrum. Kanske beror detta på att de försöker ta död på sin dåliga publicitet med att vara tråkigaste staden i sverige?!


Nåväl en kebabtallrik senare var det dags för solning. Gissa om det var skönt! Var bra nära att jag höll på att somna i solariet. Tyckte först inte att det tog då mycket på färgen. Men morgonen därpå när jag vaknat till liv såg jag ut som en kräfta mest över allt.


När vi kom hem till min kära mor satte vi oss och spana på Idol finalen i brist på andra kanaler och i brist på ork till annat att göra. Det sista jag kommer ihåg var att de båda sjungit vinnarlåten. Sen TVÄRSLOCKNADE jag i soffan med kläder på. Någonstans under nattens gång lyckades jag roffa åt mig en filt som låg bakom huvudet... Syster min ville väcka mig men mor min tyckte inte att det behövdes. Så snäll dotter är jag så jag ligger och sover när mammi kommer hem och man skall säga grattis på födelsedagen.


Lördagen var jag upp rätt skapligt för att gå ner på stan och köpa genomskinliga BH-band och en mascara. Jag avskyr verkligen att gå nere på stan och särskilt när jag är själv. Men det är väl något jag bara måste komma över så jag begav mig ner i rask takt och med bestämda steg. Var "livrädd" för att stöta på mitt x då jag vet att jag hoppat på honom och klöst ögonen ur honom om vi stött på varandra. Istället mötte jag på en gammal kompis som givetvis går in på ämnet x som försöker övertala mig om hur mycket han har förändrats och blivit en bra kille. My as bra kille!! Han kommer för alltid att vara samma svin och aldrig ändra sitt beteende. Stötte senare på en gammal väninna och vi stod och kramade om varandra bra länge då vi inte träffats på över 1½ år. Pinsamt men sant. Fick träffa hennes två söner vilket var hemskt kul då den största av dem har varit min lilla gullunge sedan han föddes. Bäbis två var första gången jag såg då han låg i magen senast.

Där efter fick jag bekanta mig med hennes lilla Paris Hilton vovve som var så där underbart söt så man kunde ha stoppat den i handväskan och gått hem. Såg ut som kraken skulle frysa sönder mest hela tiden men jag antar att det inte är lätt att vara liten när det blåser orkanvindar och regnar ute.


På kvällen vart det lite mingel med mammsens vänner, smörgåstårta och alkohol. Var väl sagt att jag syrran och Robert skulle ha gått ut men fick höra ryktesväg att den största f***** i stan skulle ut så vi skippade detta för att skona fler personers ögon. Kändes bättre när älsklingen kom på kvällen då han är lite av min trygghet i livet. Så över lag låter det som om jag hade ett helvete men faktum är att det var helt ok.


Helgen slutade med att jag var ett par skor, undisar och träningsbrallor rikare.

Veronica


Kommentarer
Postat av: Nadja

Bilder på skorna då? hallååå *knackar på* de viktigaste :D

2007-12-10 @ 16:01:27
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: Jessica

Show us the shoes! That's an order!!!

Hoppas du har det bra sötast.

2007-12-10 @ 19:52:48
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0