Fredags grubbel

Har man inte huvudet med sig idag då är det fasiken lätt att det blir fel. Blir det fel så är det ofta inga sådan där små fel som man kan ordna på en pisskvart. Nej då skall det strula till sig och ta minst en timme per fel att lösa. Yippie! Som om man inte hade nog med bekymmer innan. Sen kan man ju fråga är det mig eller säljaren man skall lägga skulden på?


Jaja, jag blir inte klokare av detta! Och var man inte redan lite koko-nöt i huvet så lär man med all sannolikhet bli det efter detta!


image114


Ikväll tänker jag kasta mig på soffan med gott samvete och ta mig en liten sjusovare. Snacka om att ha ett avsexualiserat förhållande där hemma. Både jag och Robert jobbar på tok för mycket för att man skall hinna med det där vardags myset och snuskandet. Men jag antar att det är så när man försöker visa framfötterna för att ta sig någon vart. Så nu vet ni allt för mycket om mitt/vårt privatliv!

Veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0