Bra kännsla i magen!

Ibland blir man bara så där överlycklig så man kan få tårar i ögonen. Idag är en sådan dag. Fick nyss en lapp av en av våra konsulter som jag tidigare haft ett tråkigt samtal med. På sista tiden har hon varit så himla rågullig så det finns inte! Då lappen var lite liten får ni en egen gjord guling.


image108


Detta stärker bara den känslan jag försöker bygga upp inom mig idag. Bestämde mig för att idag skulle bli en tokigt underbar dag oavsett vad som händer. Kan inte mer än summera dagen hitintills som bra. Jag har en rött bra känsla av att det gått bra idag, känner mig duktig och har till och med klarat mig rätt bra själv under dagen. Kontakten med säljarna känns helt klart bättre då det inte är de där stela nybörjar samtalen med total förvirring. Så trotts all stress och press som det verkligen är på jobbet just nu så kan jag inte göra någe annat än att sitta med ett leende på läpparna och känna mig lite duktig!

Nehe, nu skall jag försöka få ihop lite mterial som jag kan ta med till ekonomi och se om det ligger någon spärr mot kund eller om jag kan fakturera lite hemma. För snart är det ju dags att åka hem och då tänkte jag klippa håret och slänga i lite färg också. Det sägs att man behöver få lite tid till sig själv ibland. Jobbet har ju helt klart tagit en hel del av min tid den senaste tiden. Men med lite tur så kanske det ger utdelning om inte annat har jag nog bra referenser när jag tar mig vidare!

Veronica


Kommentarer
Postat av: Nadja

Skönt att du får så mkt uppskattning :)

2007-12-07 @ 08:48:52
URL: http://sweetladysoul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0